M 410 Moskvitš ´58

Mootor 4055/1540/1685 mm AZLK
Istekohti 5
Mõõtmed ca 1180 kg
Tühimass R4, 1220 cm3 (1360 cm3 )
Võimsus 35 hj
Kütusekulu 8-11 l/100 km
Tippkiirus 85 (90) km/h
Transmissioon Manuaal 3, vahekastiga, Manuaal 4

Ajalugu

M402 neliveoline variant M410 oli venemaa olematutele teedele hädasti vajalik masin.

Venemaa halvad teeolud tingisid vajaduse uue mugavama maastikuauto järele. Esimene mis toodeti sõiduauto baasil oli GAZ M20B „Pobeda“ 4x4 versioon M72 tootmisalgusega 1955. Moskvits 402 maastikuversiooni M410 hakati tootma aasta peale põhiversiooni ehk 1957. Erinevuseid võrreldes baasmasinaga oli palju. Lisaks vedavale esisillale oli masin oluliselt kõrgem, varustatud maastikurehvidega ning aeglustiga vahekastiga. Esimesed masinad olid 402lt tuttava 35 hj mootoriga, 410N aga 45 hj M407 mootoriga. Kliirens oli 220mm, koolmekohti võis ületada 30 cm sügavusi, 1 käiguga suutis võtta 33 kraadiseid tõuse. M411 oli M410 universaalversioon (tootmisaastad 1959 kuni 1961). M410 asendati edasiarendusega M410N 1958 aastal.